Hajnalka – Tápiógyörgye

Rideg Gábor a következőképpen jellemzi pályáját: „Művészetét nem lehet stílusok szerint korszakolni, bár stílusirányzatok és ezek prominens képviselői hatottak rá is. Nehéz eldönteni, hogy szerencséjére-e vagy sem, nem kellett pályája kezdetén főiskolai mestereinek – a pályakezdőket sokszor béklyózó – hatásával birkóznia. A megformálási módok közül a hagyományos realista felfogáson túl talán a kubizmus tanulságait igyekszik – elsősorban fémszobraiban – hasznosítani. Ám ezeket a tanulságokat mindenkor a tevékenységét alapvetően meghatározó, a természeti látványhoz kötődő, hagyományos formarenddel igyekszik ötvözni. (…) Számos vert érmet készített, kisplasztikái is jelentősek, síremlékek is fűződnek nevéhez, fő műfaja azonban a köztéri szobor, amelyek közül több különböző magyar és európai városok díszítője.”

A művész majdnem magzati testtartásban formálta meg Györgye Hajnalát.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.